ZF Pharma 2025. România are 40 de unităţi de producţie, dar trebuie să vedem cum facem să fie fezabile pentru a putea desface pe piaţa locală. Este nevoie de măsuri concrete şi un cadru de reglementare stabil, pe care industria să se poată baza
♦ Piaţa farmaceutică din România a ajuns la 8,25 mld. de euro în ultimul an. Clasa de medicamente cu prescripţie s-a ridicat la 6 mld. de euro, piaţa consumer health la 2,25 mld....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Health & Pharma Summit 2025, ziua 1. Mesajul pieţei farmaceutice: Suntem prudenţi, nu pesimişti, avem nevoie de reducerea birocraţiei pentru dezvoltarea producţiei locale. Durează peste doi ani de când un medicament este aprobat la nivel european şi in
- ZF Pharma 2025. România are 40 de unităţi de producţie, dar trebuie să vedem cum facem să fie fezabile pentru a putea desface pe piaţa locală. Este nevoie de măsuri concrete şi un cadru de reglementare stabil, pe care industria să se poată baza
- Cătălina Pîntea, Farmexim | Help Net: Farmaciile nu ar trebui privite doar ca puncte de vânzare a medicamentelor, ci şi ca spaţii de prevenţie şi sprijin pentru pacienţi
- Andrei Condrea, directorul diviziei de distribuţie de medicamente a Dona Logistică: Tot mai mulţi distribuitori vor fi obligaţi să fuzioneze sau să meargă pe o direcţie de consolidare din cauza marjelor mici din industrie
- Mihai Băjan, acţionar, Farmaciile Băjan: Consumatorul a devenit mai sceptic şi a început să pună bani la saltea, cumpără strictul necesar. Există o scădere şi va fi în continuare o contracţie a vânzărilor din farmacii