Editorial Supliment ZF 27 de ani
ZF 27 de ani. Cristian Hostiuc, directorul editorial al ZF: 2004, 2005 şi 2020
ZF face 27 de ani, iar tema suplimentului din acest an este de a face o incursiune în trecut, în fiecare an, pentru a ne readuce aminte ce s-a întâmplat.
Pentru cei din noua generaţie...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Anuarul ZF Top 100 cele mai valoroase companii din România aniversează două decenii: ajunge businessul românesc la un nou record?
- ZF 27 de ani. Cristian Hostiuc, directorul editorial al ZF: 2004, 2005 şi 2020
- ZF 27 de ani. Dana Ciriperu, redactor-şef adjunct al ZF: Mai contează trecutul?
- ZF 27 de ani. Sorin Pâslaru, redactorul-şef al ZF: “Să rămâi modest, să fii mereu plin de îndoieli, să asculţi opiniile celorlalţi, să fii deschis, să fii curios, să atragi cele mai bune minţi în organizaţie şi să le asculţi”
- ZF Live. Ioana Teodorescu, director client services & growth, şi Maria Vătămanu, head of strategy, MRM România: „Consumatorul român este nerăbdător. Vrea totul «aici şi acum» şi nu mai acceptă o relaţie superficială cu brandurile“