Timişoara Capitală Europeană a Culturii în 2023. Ioana Haţegan, organizatoarea Balului Vienez de la Timişoara: În 2023 există o energie aparte în oraş. Vibraţia e dată de capacitatea localnicilor de a se uni pentru un scop comun
♦ În fiecare marţi, de la ora 16:00, antreprenorii şi executivii din oraşul de pe Bega vin să povestească în emisiunea Timişoara Capitală Europeană a Culturii în 2023 despre cum...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Transavia, producător de carne de pasăre fondat de Ioan Popa, şi-a crescut valoarea portofoliului de branduri cu 10% în 2025 până la 115 mil. euro. Fragedo, principalul motor de creştere
- Grupul polonez Żabka, prezent pe piaţa locală prin brandul froo, a atras o finanţare de 33 mil.euro de la BERD, printr-o emisiune de obligaţiuni, pentru a susţine reţeaua de magazine din Polonia şi România
- Grafic: Companii care au păstrat şi mărcile româneşti, dar au mizat şi pe cele internaţionale
- Edenred: 7 din 10 angajaţi români acordă sub 30 de minute mesei de prânz şi alocă în medie 40 lei. Doar 6% dintre angajaţi comandă de pe platformele de livrare.
- Este naţionalismul renăscut al consumatorilor de pretutindeni o sabie cu două tăişuri: un ajutor acasă pentru brandurile autohtone, dar o frână la export?