Piaţa de publicitate în august 2023. Top 10 al celor mai mari bugete este dominat de supermarketuri, cheltuielile totale fiind estimate la 788 mil.euro rate card. Penny, Lidl şi Kaufland conduc în clasamentul

Topul celor mai active 10 branduri în advertising în luna august este condus de lan ţ urile de supermarketuri, pe primul loc fiind Penny, retailer de tip discount de ţ inut de grupul german...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.