România, în top 10 în Uniunea Europeană ca număr de investiţii străine de la zero. Ţara a atras circa 70 de investiţii străine directe din afara Uniunii Europene în 2021, locul 10 în UE, într-un top alături de Germania, Franţa sau Polonia
Alături de Germania, Spania Franţa sau Olanda, dar şi Polonia, România „a prins” topul primelor zece ţări din Uniunea Europeană din punctul de vedere al investiţiilor străine directe...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Webinarul ECDL/ZF „Work Smart – Work Digital“. Companiile din România trebuie să accelereze competenţele digitale pentru un viitor mai productiv. Lumea se schimbă, mediul de business trebuie să facă saltul către tehnologie
- Cum au recuperat regiunile României decalajele de dezvoltare de la aderarea la Uniunea Europeană. Salariile şi PIB-ul au crescut cu peste 200% în regiunile României, de la aderarea la Uniunea Europeană şi până în prezent, dar pe de altă parte a scăzut nat
- Grafic: Top exporturi de produse alimentare în funcţie de valoare (mil. euro)
- O afacere care nu prea a ieşit la iveală: Guvernul le permite celor care au câştigat ajutoare de stat sau bani din PNRR să vândă proiectele. Roxana Mircea, REI: Marea majoritate a proiectelor fotovoltaice din Componenta 6 PNRR s-au tranzacţionat
- Cum a ajuns o firmă de transport din Alba Iulia la afaceri de 80 mil. lei cu 300 de autocare şi microbuze care transportă zilnic 30.000 de muncitori la fabricile din Braşov, Cluj-Napoca, Sebeş şi alte oraşe