Mallul nu mai e doar pentru cumpărături: divertismentul activ a ajuns o piaţă de 30 mil. euro şi creşte în continuare
Piaţa de divertisment activ din centrele comerciale din România a ajuns în 2024 la 30 de milioane de euro, fiind de aproape trei ori mai mare decât în 2019, arată primul studiu realizat de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Mallul nu mai e doar pentru cumpărături: divertismentul activ a ajuns o piaţă de 30 mil. euro şi creşte în continuare
- România are cea mai rapidă rată de creştere a veniturilor gospodăriilor din UE din ultimii 20 de ani, plus 137%
- Germanii au refăcut calculele: cei mai mari beneficiari ai fondurilor UE sunt Grecia, Polonia şi România
- România a înregistrat în ultimii 20 de ani cea mai mare creştere a venitului real pe cap de locuitor din UE, de 134%, urmată de Lituania, Polonia şi Malta. Singurele ţări pe minus sunt Grecia şi Italia
- Supliment ZF 27 de ani. Cum a fost anul 2016 în business