Mallul nu mai e doar pentru cumpărături: divertismentul activ a ajuns o piaţă de 30 mil. euro şi creşte în continuare

Piaţa de divertisment activ din centrele comerciale din România a ajuns în 2024 la 30 de milioane de euro, fiind de aproape trei ori mai mare decât în 2019, arată primul studiu realizat de...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.