Ce ingrediente se găsesc într-un Big Mac? Doar unu din trei furnizori ai McDonald’s în România e producător local, restul sunt companii internaţionale
Doar 35% dintre producătorii cu care colaborează compania Premier Restaurants România, cea care administrează reţelea locală de restaurante de tip fast food McDonald’s, sunt autohtoni,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- România aprobă o strategie naţională pentru industria alimentară pe următorii patru ani, după ce a ajuns la un deficit agroalimentar de 5 mld. euro
- JTI, producătorul japonez al Sobranie şi Winston, deschide o fabrică mai mare în România, în Ştefăneştii de Jos, pentru a creşte producţia. Din fabrica actuală, din Bucureşti, exportă 75% din ţigarete în 70 de ţări
- Cine sunt britanicii care au cumpărat Hervis în România: Au intrat pe plan local în vara lui 2025, cu o investiţie la Craiova, şi dispun de 3 mld. de lire pentru a face achiziţii şi pentru a se dezvolta
- De ce a vândut Hervis operaţiunile din România, dar le-a păstrat pe cele din Slovenia sau Croaţia? Oficial, piaţa din România era orientată către modă şi nu către sport. Neoficial, compania locală a adunat pierderi de 77 mil. lei în ultimii cinci ani, iar
- Ce spune grupul Carrefour despre informaţiile apărute în presa din Franţa despre un exit din România? “Grupul a desfăşurat o analiză a portofoliului de activităţi, a tuturor verticalelor de business şi modelelor organizaţionale”. Ce a decis?