Industria auto mondială este în criză, iar economia lumii suferă: activitatea din industria manufacturieră globală trece prin cea mai accentuată şi mai vastă încetinire din ultimii şase ani. „Incertitudinea geopolitică ce apasă pe investiţiile în capitalul de afaceri rămâne principala frână pentru industria globală.“
	
	
	 
În plin proces de restructurare dramatică în Europa, cu profitul prăbuşindu-i-se cu aproape 90% în trimestrul 2, constructorul auto american Ford şi-a văzut ratingul de credit tăiat şi...
				Testează abonamentul ZF Corporate
	Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
	
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
		- Exclusiv ZF Corporate Csaba Bálint, membru CA al BNR: Deficitele gemene ridicate semnalează vulnerabilităţi ale economiei care nu pot fi ignorate
 - Oana Ijdelea, Ijdelea&Asociaţii. Lukoil pleacă, dar întrebările rămân: ce facem după retragerea unui actor major din energie?
 - Wood&Company: Noua ordonanţă privind retrocedările din perioada comunistă este ambiguă şi nu exclude în mod clar aplicarea retroactivă asupra tranzacţiilor deja finalizate, subminând încrederea investitorilor şi aderarea României la OECD
 - Filip & Company a asistat BCR şi BRD în cadrul ofertei publice iniţiale a Cris Tim Family Holding
 - ExxonMobil avertizează că ar putea părăsi Europa din cauza legii sustenabilităţii