Wolt România, la şapte luni de la rebranding: creştere de peste 10% vizată pentru 2026 şi transformarea în „mall de buzunar“. Alin Şerban: „Nu ne extindem în oraşe noi, ne consolidăm“

La şapte luni de la rebrandingul Tazz în Wolt, platforma de comerţ cu livrare rapi­dă vizează pentru 2026 o creştere de două cifre (peste 10% - n.red.) şi transformarea aplicaţiei...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.