Footprints AI intră în parteneriat cu Danubius şi lansează reţeaua de Retail Media. „Prin analiza tranzacţiilor colectate de casele de marcat şi profilarea clienţilor, cu ajutorul tehnologiei Footprints AI, vânzările şi veniturile comercianţilor pot fi optimizate”
Footprints AI, care a dezvoltat o platformă de retail media prin care ajută retailerii offline să identifice noi clienţi potenţiali şi să le anticipeze comportamentul de consum prin...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Profitul net al MHP Consulting din Cluj-Napoca, parte din grupul Porsche, a crescut cu 64,6% în 2024, ajungând la 17,1 mil. lei
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 7 mai 2025
- Aplicaţia zilei: AI Search with Sources
- UNICORNUL DE LA PAGINA 11: Spendesk
- Liviu Drăgan, antreprenorul care a fondat două dintre cele mai de succes companii de IT din România - TotalSoft şi Druid AI - a încetat din viaţă