Fintech-ul românesc Symphopay a investit 375.000 de euro în platforma ONE, dedicată băncilor. Daniel Nicolescu, CEO: Soluţia Symphopay se adresează exclusiv băncilor şi marilor comercianţi, unde viteza de procesare, stabilitatea, rezilienţa şi securitatea sunt esenţiale
♦ “Introducem în premieră o suită de aplicaţii de marketing integrate direct în infrastructura de plăţi.”
Symphopay, fintech românesc specializat în soluţii de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- La mulţi ani, România! ZF Special 1 Decembrie - Ziua Naţională. România în oglinda cifrelor: ce spun 50 de indicatori despre cum arată ţara astăzi?
- Grafic: Top zece cele mai valoroase companii din 2006
- Grafic: Cele mai valoroase companii din România
- Ziua Naţională. La mulţi ani, România! O ţară care creşte, o ţară care învaţă. România în oglinda cifrelor: Ce imagine conturează principalii indicatori despre performanţa economiei şi direcţia în care se îndreaptă ţara?
- Fintech-ul românesc Symphopay a investit 375.000 de euro în platforma ONE, dedicată băncilor. Daniel Nicolescu, CEO: Soluţia Symphopay se adresează exclusiv băncilor şi marilor comercianţi, unde viteza de procesare, stabilitatea, rezilienţa şi securitatea