Edvin Abdulachim, director comercial Altex România: „Etichetele electronice au ajuns în 100 de magazine. Până la final de 2021 vor fi în toate magazinele Altex şi Media Galaxy din ţară“. Soluţia a fost produsă de SOLUM, o companie afiliată Samsung, iar costul total al acestui proiect a depăşit valoarea de 5 milioane de euro
Retailerul electro-IT Altex, liderul pieţei de profil din România, cu afaceri de un miliard de euro în 2020 şi peste 4.000 de angajaţi, vrea să alinieze experienţele de achiziţie din...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- România devine un „sweet spot“ pentru R&D. „Inginerii români nu mai pleacă în afară, rămân aici pentru că au ce dezvolta.“
- Dezvoltatorul local de software Essensys a avut afaceri de 28,6 mil. lei în 2024, minus 10%. Compania a investit recent în dezvoltarea unei platforme pentru domeniul imobiliar
- Trump: America vrea să fabrice tancuri şi computere, nu şosete şi bascheţi. Preşedintele american explică ce urmăreşte cu politica taxelor vamale
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 26 mai 2025
- Aplicaţia zilei: Gymatic Workout Tracker