Conferinţa KRUK Summit of Now

Lavinia Ţânculescu, preşedinta Asociaţiei de Psihologie Industrială şi Organizaţională din România: Încrederea este un sentiment extraordinar de fragil. Chestiunea asta merge mână-n mână cu pierderea controlului

Instituţiile, companiile trebuie să simplifice mesajele spre consumatori sau clienţi, pentru că, în momentul în care livrezi un mesaj extraordinar de complex, omul are sentimentul că...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.