BRD, a patra bancă din piaţă după active, a majorat creditarea cu 14% în S1/2024 şi a obţinut un profit net de 675 mil. lei, în scădere cu 10%, la venituri de aproape 2 mld. lei, plus 5%. Maria Rousseva, CEO: BRD a obţinut o performanţă comercială puternică pe toate segmentele de business
♦ Soldul creditelor acordate de BRD a crescut în S1/2024 cu circa 14% faţă de S1/2023 ♦ Creditarea companiilor a fost în creştere cu 22,3% an/an, alimentată atât de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Sorin Pâslaru, ZF: Când vii după o creştere a afacerilor de trei sau de şase ori în ultimii zece ani nu poţi să te poticneşti într-un an cu o inflaţie mai mare şi încetinire economică. Bucureştiul, pe locul cinci în Europa la cele mai dinamice firme din u
- Grafic: Investiţiile totale ale societăţilor de asigurare pe clase de active
- Simina Bossenec, BID: Am identificat diferenţe pe care le vedem cu toţii, dar puse pe hârtie sunt înspăimântătoare. Cel mai mic deficit de finanţare este pentru IMM-uri, 2 mld. euro, dar dacă mergem spre infrastructură, eficienţă energetică, trecem în toa
- Bogdan Cernescu, Director Executiv, Corporate Banking, BCR: România oferă în continuare foarte multe oportunităţi şi cu acest context foarte dificil a deficitelor gemene la masă şi cu problemele structurale pe care le avem şi pe care le ducem după noi de
- Bogdan Nichişoiu, COFACE România: România este o prezenţă foarte interesantă în ecuaţia regiunii noastre. Ce ne face pe noi foarte speciali este modul în care companiile mioritice se finanţează