Transformarea Dacia: de la uzina care producea aproape manual maşina de 5.000 de euro în 2004 la uzina care pariază pe roboţi şi de unde pleacă zilnic peste 1.200 de SUV-uri Duster şi Bigster de peste 30.000 de euro. Automobile Dacia a beneficiat de investiţii de 340 mil. euro odată cu lansarea noului Bigster
♦ Gradul de robotizare în secţia Caroserii a urcat de la 5% în 2008 la 60% în 2024 ♦ Peste 1.200 de SUV-uri Bigster au fost comandate în România înaintea lansării oficiale şi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Aeroportul de la Lacul Balaton din Ungaria este modernizat în urma unei investiţii majore
- Fără un program Rabla funcţional, mărcile de volum scad cu două cifre în primele cinci luni din 2025. În mai, înmatriculările de autoturisme noi sunt în scădere cu 32.4% faţă de mai 2024, ajungând la un volum de 10.456 unităţi
- Evoluţia pieţei auto în mai 2025. Înmatriculările de maşini noi din România au scăzut cu aproape 33% an/an, la 10.521 unităţi. La 5 luni, scăderea a fost de 12% an/an. Dacia şi Toyota domină topul înmatriculărilor de maşini noi
- Grafic: Industria prelucrătoare în cifre
- Umbrărescu vrea să se retragă din Autostrada Unirii la doar două luni de la semnare