Reportaj ZF în Gara de Nord unde ajunge azi trenul european: 11 chioşcuri şi zero POS-uri, niciun indicator de orientare în limba engleză, nicio informaţie afişată care să te ghideze spre alte mijloace de transport
Când intri în Gara de Nord, parcă te întorci în timp, însă nu nostalgia e sentimentul care domină, ci mai degrabă un soi de dezamagire că ar fi putut fi altfel. Joi, 16 septembrie, cu o...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Sorin Secară, Aumovio Timişoara: Investiţia în oameni este probabil cea mai importantă componentă în dezvoltarea unei companii. E important să căutăm oameni cu viziune, care îşi tratează munca asemenea propriului business
- Un nou tren de marfă va lega provincia chinezească Hebei de Budapesta
- CEC Bank pentru afaceri româneşti, un proiect ZF şi CEC Bank. România devine hub logistic regional: Pall-Ex accelerează investiţiile după Schengen şi anunţă extinderi în 2025-2027
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Votrom. Comerţ cu carburanţi
- Scania deschide o fabrică de camioane de 2 miliarde de euro în China