Maşinile chinezeşti iau cu asalt Europa de Est. În Polonia, la vânzări către particulari brandurile din China au ajuns deja la o cotă de piaţă de 15%
Polonia este o ţară care are tradiţie în producţia de maşini, dar nu are o marcă naţională. Companii străine, în special europene, asamblează şi construiesc automobile. Printre ele...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- România dă cu piciorul la 3 mld. euro bani gratis din PNRR pentru calea ferată. Vagoane vechi, fără aer condiţionat, întârzieri de zeci de minute la CFR Călători în plin sezon de vacanţă, inclusiv la trenurile spre mare, rută modernizată cu un 1 mld. euro
- Piaţa de curierat a ajuns la venituri de 8 miliarde de lei, plus 17%, însă profitul a avut o uşoară scădere
- Acţiunile constructorului de maşini Leapmotor din China au urcat cu 200%. O nouă stea auto s-a născut
- Modelul de business al transportului feroviar de marfă din Ungaria nu mai funcţionează
- Maşinile chinezeşti iau cu asalt Europa de Est. În Polonia, la vânzări către particulari brandurile din China au ajuns deja la o cotă de piaţă de 15%