Luca de Meo, noul şef al Renault, a făcut prima vizită externă în România: Dacia este un miracol şi trebuie să înflorească ca un brand de sine stătător. Nimeni în industria auto nu poate face atât de mulţi bani la acel nivel al pieţei
Luca de Meo, cel care a preluat de la 1 iulie oficial funcţia de CEO al Grupului Renault, consideră marca Dacia un adevărat „miracol“ datorită profitabilităţii sale....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate ZF Insurance Summit 2025. Luka Prelevic, Head of International Development, Hellas Direct: România asigură cam 70% din veniturile noastre. Suntem prezenţi doar pe zona de RCA, dar vrem să intrăm şi pe celelalte segmente
- FlixBus, care funcţionează ca Uber pe cursele cu autocarul, are confirmate primele zece rute în România şi intră cu preţuri de 13 lei pe cursa Bucureşti-Braşov sau 16 lei spre Constanţa
- Gigantul chinez CATL este posibil să fi început disponibilizările la fabrica de baterii EV din Ungaria
- Exclusiv ZF Corporate Industrie. Material rulant. Top 5 producători de material rulant, afaceri totale de 3,4 mld. lei anul trecut
- Furnizorul auto italian Calearo iese de pe piaţa slovacă