Luca de Meo, noul şef al Renault, a făcut prima vizită externă în România: Dacia este un miracol şi trebuie să înflorească ca un brand de sine stătător. Nimeni în industria auto nu poate face atât de mulţi bani la acel nivel al pieţei
Luca de Meo, cel care a preluat de la 1 iulie oficial funcţia de CEO al Grupului Renault, consideră marca Dacia un adevărat „miracol“ datorită profitabilităţii sale....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Industria auto este în panică în legătură cu o nouă posibilă criză de cipuri
- Polonezii iubesc să meargă cu trenul. Căile ferate poloneze se pregătesc pentru un an 2025 record în transportul de călători. Cel de marfă nu merge aşa bine
- Ce întrebări am adresat mediului de business? Liviu Bălan, AUMOVIO România: Ne dorim un climat mai echidistant cu investitorii din partea autorităţilor fiscale. Considerăm că o astfel de abordare faţă de contribuabili ar contribui la un cadru mai echilibr
- Exclusiv ZF Corporate Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Compa. Producţie de componente auto
- Mircea Nica, ZF: Aceeaşi piaţă RCA, cu aceleaşi probleme şi fără rezolvări concrete. Soluţii există, dar voinţa lipseşte. Dacă trecem legi doar pentru a evita amenzi şi infringement, cum putem spera la o dezvoltare a pieţei?