Luca de Meo, noul şef al Renault, a făcut prima vizită externă în România: Dacia este un miracol şi trebuie să înflorească ca un brand de sine stătător. Nimeni în industria auto nu poate face atât de mulţi bani la acel nivel al pieţei
Luca de Meo, cel care a preluat de la 1 iulie oficial funcţia de CEO al Grupului Renault, consideră marca Dacia un adevărat „miracol“ datorită profitabilităţii sale....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Sorin Pâslaru, redactor-şef ZF: Argument Top 100 cele mai valoroase companii din România - 2025
- O nouă investiţie la Craiova. Aeroportul inaugurează un nou terminal, cu o suprafaţă de 33.000 de metri pătraţi şi o capacitate de până la 2 milioane de pasageri
- Top 5 cele mai citite ştiri din ZF în ultimele 24 de ore
- Wolt România, care a preluat Tazz, la şapte luni de la rebranding: creştere de peste 10% vizată pentru 2026 şi transformarea în „mall de buzunar“. Alin Şerban: „Nu ne extindem în oraşe noi, ne consolidăm“
- Omniasig devine al doilea asigurător, după Asirom, care intră într-un parteneriat strategic cu Academia Titi Aur, prin care oferă o reducere de 15% din tariful unui RCA pe 12 luni dacă şoferul finalizează un curs de conducere defensivă