Luca de Meo, noul şef al Renault, a făcut prima vizită externă în România: Dacia este un miracol şi trebuie să înflorească ca un brand de sine stătător. Nimeni în industria auto nu poate face atât de mulţi bani la acel nivel al pieţei
Luca de Meo, cel care a preluat de la 1 iulie oficial funcţia de CEO al Grupului Renault, consideră marca Dacia un adevărat „miracol“ datorită profitabilităţii sale....
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- CEC Bank pentru afaceri româneşti, un proiect ZF & CEC Bank. Roxana Capătă, Ford: Din octombrie o să vedeţi pe stradă flote de Puma electrică şi nu vor fi puţine
- Operatorul feroviar ceh RegioJet va lansa trenuri pilot pe ruta Varşovia-Cracovia, sporind competiţia la nivel de preţuri
- Gigantul chinez CATL îşi diversifică uzina din Ungaria din cauza scăderii cererii de maşini electrice
- Hyundai, pe cale să devină primul producător străin de maşini electrice din Turcia
- Bursă. Cum îţi creşti valoarea companiei printr-o relaţie strânsă cu investitorii? Răspund pe 23 septembrie, la ZF Piaţa de Capital, Gabriel Ţecheră (TTS), Vlad Popescu (Norofert), Horia Cardoş (Agroland) şi Daniela Maior (VERTIK)