Luca de Meo, noul şef al Renault, a făcut prima vizită externă în România: Dacia este un miracol şi trebuie să înflorească ca un brand de sine stătător. Nimeni în industria auto nu poate face atât de mulţi bani la acel nivel al pieţei

Luca de Meo, cel care a preluat de la 1 iu­lie oficial funcţia de CEO al Grupului Re­nault, consideră marca Dacia un ade­vă­rat „miracol“ datorită profita­bili­tăţii sale. ...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.