Leonhard Pfeffer, Automobile Bavaria: Vrem să diversificăm portofoliul de mărci şi suntem interesaţi de segmentul superior – de aceea am devenit importatori de Corvette, deschidem un centru Rolls-Royce şi am cumpărat unul Toyota şi Lexus
♦ Pe o piaţă auto în care creşterea economică abia a depăşit 4% în 2024, iar anul 2025 aduce noi provocări fiscale dar şi o scădere a volumelor de 12% în primele cinci...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Leonhard Pfeffer, Automobile Bavaria: Vrem să diversificăm portofoliul de mărci şi suntem interesaţi de segmentul superior – de aceea am devenit importatori de Corvette, deschidem un centru Rolls-Royce şi am cumpărat unul Toyota şi Lexus
- Ştefan Ichim, director de vânzări, Black Tech Group: Estimăm că piaţa de camere video auto va creşte în acest an la 120.000 de unităţi vândute, în valoare de 50 mil. lei
- Poşta Poloneză cooperează cu o mare platformă chinezească de comerţ online, deşi guvernul spune că aceasta distruge industria locală a comerţului electronic
- Grafic: Evoluţia businessului Sameday în perioada 2018-2024
- Pentru că nu reuşeşte să scape de datorii şi merge în pierdere, transportatorul feroviar de marfă fanion al Poloniei dă afară mii de angajaţi