Katrin Adt, Dacia: „Rădăcinile Dacia sunt în România. Misiunea mea este să duc brandul într-un viitor la fel de solid ca trecutul”
La mai puţin de o lună de la numirea sa în funcţia de CEO al mărcii Dacia, Katrin Adt conturează primele direcţii strategice pentru brandul românesc într-un moment cheie pentru întreaga...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Exclusiv ZF Corporate Oresa Industra mizează pe reconversii inteligente şi huburi regionale în expansiunea locală
- Exclusiv ZF Corporate Gebrüder Weiss mizează pe infrastructură verde şi digitalizare
- AnimaWings triplează zborurile interne şi ajunge la 90 de curse săptămânale între Bucureşti şi cinci destinaţii din ţară
- Exclusiv ZF Corporate VGP mizează pe Bucureşti şi pe investiţii sustenabile în România
- Katrin Adt, Dacia: „Rădăcinile Dacia sunt în România. Misiunea mea este să duc brandul într-un viitor la fel de solid ca trecutul”