Giganţii europeni din transportul maritim ţin exporturile ruseşti de combustibili fosili pe linia de plutire
În perioada dintre momentul invadării Ucrainei şi sfârşitul lunii august, 40% din exporturile pe mare de combustibili fosili au fost destinate UE, scrie EUobserver.
În iulie şi august...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ford Otosan Craiova depăşeşte Dacia Mioveni două luni la rând: uzina de la Craiova începe să reducă decalajul de producţie de maşini faţă de uzina de la Mioveni
- Linia de cale ferată care leagă muntele de litoral: Regio Călători, cel mai mare transportator feroviar privat, trafic de 40.585 călători pe Braşov-Mangalia pe vară, în scădere cu 22%. Din septembrie operatorul feroviar a intrat pe o rută nouă: Timişoara-
- Compania auto chinezească SHAC va deschide o fabrică în Serbia până la sfârşitul anului
- Lovitură dură pentru industria auto germană: Ford şi Bosch îşi adâncesc disponibilizările
- Ungaria îşi pune din nou speranţa în constructorii de automobile germani pentru repornirea creşterii economice. Guvernul vede o expansiune record a sectorului auto local mulţumită lor şi cererii pentru noile maşini electrice ale BMW, Audi şi Mercedes