Germanii de la Peek & Cloppenburg au deschis în centrul comercial Vivo! Cluj al optulea magazin al reţelei locale

16 oct 2019 Autor: Laurentiu Cotu

Retailerul german de modă Peek & Cloppenburg a deschis un magazin în centrul comercial Vivo! Cluj, deţinut de compania austriacă de dezvoltare imobiliară Immofinanz, ajungând astfel la opt unităţi pe piaţa locală. Este cel mai mare magazin de fashion retail din Transilvania, cu o suprafaţa de peste 3.000 mp, potrivit unui comunicat de presă transmis de oficialii Vivo! Cluj. În afară de magazinul deschis în centrul comercial Vivo! Cluj, Peek & Cloppenburg mai are unităţi pe piaţa locală în Iulius Town Timişoara, Shopping City Timişoara, AFI Cotroceni, Promenada Mall, Băneasa Shopping City, Mega Mall şi Vivo! Constanţa, potrivit datelor de pe site-ul retailerului german.

Retailerul Peek & Cloppenburg a fost fondat la începutul anilor 1900 în Germania, extinzându-se până în prezent cu o reţea de peste 140 de magazine, în ţări precum Austria, Olanda, Belgia, Slovacia, Polonia, Ungaria. Magazinele Peek & Cloppenburg sunt multibrand şi găzduiesc până la 500 de branduri printre care Hugo Boss, Michael Kors, Armani Jeans, Levi’s, Guess, Diesel şi G-Star Raw. Acestea vând atât produse pentru femei, cât şi pentru bărbaţi şi copii. Peek & Cloppenburg a avut în 2018 afaceri de 315 mil. lei pe piaţa locală, în creştere cu 26% faţă de anul anterior. Profitul s-a majorat cu 76% şi a ajuns la 54 de milioane de lei în 2018.

Cele patru malluri sub brandul Vivo! pe care compania austriacă de dezvoltare imobiliară Immofinanz le are în România au cu­mulat în 2018 ve­nituri din închirieri în valoare de 180 de mi­lioane de lei (circa 39 mil. euro), în creştere cu 5% faţă de anul an­terior, potrivit calculelor ZF pe baza datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe. Mallurile se află în oraşele Cluj-Napoca, Constanţa, Baia Mare şi Piteşti. Două dintre cele patru centre comerciale au raportat pierderi pentru 2018, faţă de trei cu un an în urmă, după ce mallul din Piteşti a trecut de la pierdere la profit. În acelaşi timp însă, Vivo! Constanţa a avut pierderi de 18,1 mi­lioane de lei, iar Vivo! Baia Mare - de 10,1 milioane de lei. Cea mai mare cifră de afaceri a venit de la Vivo! Cluj-Napoca, ad­ministrat prin firma Polus Transilvania Companie de Investiţii. Veniturile din chirii s-au ridicat la 84 de milioane de lei în 2018, faţă de 81 de milioane de lei în anul precedent.

Centrul comercial Vivo! Cluj a trecut printr-un proces de modernizare, care a fost împărţit în două etape şi s-a desfăşurat gradual, implicând renovarea şi relocarea a peste 30 de magazine. Proiectul de modernizare a fost implementat de Immofinanz în calitate de proprietar al Vivo! Cluj-Napoca, CBRE România, compania de management a centrului, ACI Cluj, coordonator al lucrărilor de construcţie în calitate de contractor general şi OPTIM, manager extern de proiect pentru Immofinanz.

 

Read this article in English on www.ZFEnglish.com
Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.