Brandul românesc de cosmetice Cupio a deschis magazin la Braşov şi a ajuns la o reţea de 18 unităţi pe piaţa locală
Brandul românesc de cosmetice Cupio, lansat de antreprenorii Raluca şi Răzvan Ştefanescu în 2012, doi tineri din Timişoara, a ajuns în prezent la o reţea de 18 unităţi, cel mai recent...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Profitul net al fabricii de componente electronice Helbako din judeţul Timiş a crescut cu 60% în 2024, ajungând la 17,8 mil. lei
- Profitul net al producătorului de cablaje auto Fujikura Automotive a scăzut cu 7,3% în 2024, la afaceri de 100 mil. lei
- Investiţie de 7,2 mil. lei pentru achiziţionarea de noi echipamente medicale la Spitalul Clinic de Boli Infecţioase din Cluj-Napoca
- Primăria Timişoara a investit 5 mil. lei într-o nouă bază sportivă în cartierul Mehala
- Via Transilvanica – drumul care uneşte comunităţi şi businessuri, un proiect ZF susţinut de Banca Transilvania. Cine are grijă de traseul Via Transilvanica să fie sigur şi accesibil? Trail managerii, legătura între comunităţi, autorităţi şi părinţii de dr