Brandul românesc de cosmetice Cupio a deschis magazin la Braşov şi a ajuns la o reţea de 18 unităţi pe piaţa locală
Brandul românesc de cosmetice Cupio, lansat de antreprenorii Raluca şi Răzvan Ştefanescu în 2012, doi tineri din Timişoara, a ajuns în prezent la o reţea de 18 unităţi, cel mai recent...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Profitul net al distribuitorului de lubrifianţi auto Star Lubricants, controlat de familia Silaghi din Cluj, a scăzut cu 10,5% în 2024, la afaceri de 83,2 mil. lei
- Afacerile transportatorului rutier de marfă Trans SESE au crescut cu 24,6% în 2024, ajungând la peste 219 mil. lei
- Antreprenori locali. George Copos deschide pe 19 octombrie restaurantul Panoramic şi telecabina Tâmpa din Braşov după o investiţie de 20 mil. euro. „Este o moştenire pe care o lăsăm Braşovului“
- Nestlé revine în producţia din România cu o fabrică de îngheţată la Sebeş: o firmă în care gigantul elveţian e acţionar preia un grup leton cu operaţiuni inclusiv pe plan local
- Şase ani de Afaceri de la zero şi primii noştri milionari. Braşovenii de la Office Vision, magazin de produse de papetărie şi birotică, au ajuns la 2 mil. lei afaceri. „Experienţa ne-a ajutat cel mai mult“