ZF Live. Cristina Tirifon, director general al Fire Protection Engineering: Se vede o responsabilizare a proprietarilor de clădiri după Colectiv
Accidentul din clubul Colectiv a schimbat percepţia proprietarilor de clădiri asupra pericolelor legate de incendii, vânzările de produse care previn sau limitează efectele acestor...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Live. Dragoş Fundulea, e-mobility advisor, Roland Berger: În acest moment, suntem la 0,5% maşini electrice în totalul parcului auto din România. Probabil vom ajunge, în 5-10 ani, ca circa 5-10% din parc să fie electric şi plug-in
- Ediţie specială ZF Live. Ce au spus speakerii de la evenimentul Microsoft Envision România: Cetăţenii vor ca statul să se digitalizeze, au alte aşteptări faţă de acum 5 ani, iar PNRR este o oportunitate enormă
- ZF Live. Andrei Albulescu, partener, Stratulat Albulescu: Există o creştere continuă începând din februarie şi martie a cererii de servicii, avem tranzacţii în derulare, vin cereri noi. Există interes în piaţa de M&A, în care, spre deosebire de finalul an
- ZF Live. Diana Mărăcineanu, director divizia carduri a Libra Internet Bank. Tendinţa în piaţa plăţilor este una de cashless, adică procentul clienţilor care utilizează cardurile a crescut
- ZF Live. George Anghel, fondator şi CEO al Austral: Papetăria tradiţională este pe o tendinţă de scădere. În 2019, 42% din vânzări erau produse de papetărie, acum au scăzut la 39%. Acum se dezvoltă partea de protecţie a muncii, igienă şi produse personali