Cum pot universităţile să fie mai aproape de companii/bănci în adaptarea programei/cursurilor la cerinţele pieţei muncii? Urmăriţi ZF Live miercuri, 19 noiembrie, ora 12.00, o discuţie cu Georgiana Gabriela Georgescu, profesor şi decanul Facultăţii de Finanţe şi Bănci – ASE Bucureşti
Cum pot universităţile să fie mai aproape de companii/bănci în adaptarea programei/cursurilor la cerinţele pieţei muncii? Urmăriţi ZF Live miercuri, 19 noiembrie, ora 12.00, o...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Care sunt perspectivele economice pentru România şi Europa Centrală şi de Est în contextul geopolitic actual? Urmăriţi ZF Live miercuri, 19 noiembrie, ora 12.30, o discuţie cu Luis Costa, global head of Emerging Markets Strategy, Citibank
- Cum pot universităţile să fie mai aproape de companii/bănci în adaptarea programei/cursurilor la cerinţele pieţei muncii? Urmăriţi ZF Live miercuri, 19 noiembrie, ora 12.00, o discuţie cu Georgiana Gabriela Georgescu, profesor şi decanul Facultăţii de Fin
- Cum arăta Ziarul Financiar la începutul anilor 2000, ce scria, cum scria, despre cine scria? Cum arată ZF acum, după 27 de ani? Urmăriţi ZF Live luni, 17 noiembrie, ora 12.00, cu Radu Stoica, reporter la ZF la începutul anilor 2000, în prezent şeful pentr
- ZF Live. Valentin Şoneriu, Carmolimp: „Este nevoie de circa 600 de lockere pentru mâncare doar în Bucureşti“
- ZF Live. Ioana Teodorescu, director client services & growth, şi Maria Vătămanu, head of strategy, MRM România: „Consumatorul român este nerăbdător. Vrea totul «aici şi acum» şi nu mai acceptă o relaţie superficială cu brandurile“. Bugetele clienţilor mig