ZF IT Generation. Cosmin Măgureanu, ialoc.ro: Vrem să devenim un serviciu regional. Până la finalul anului intrăm pe piaţa din Polonia
Platforma online ialoc.ro, prin intermediul căreia se pot face rezervări la restaurante direct de pe PC sau dispozitive mobile, vrea să se extindă la nivel regional, prima ţară vizată...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF IT Generation. Start-up Update. Alex Băraru şi Rareş Moşescu, fondatorii platformei Meditatii.ro: Am lansat Meditaţii Pro pentru profesori-antreprenori şi ţintim venituri duble anul acesta, de peste 200.000 de euro
- ZF IT Generation. Investor Watch. Rain Tamm, general partener la fondul estonian Siena Secondary Fund: Căutăm să investim în companii româneşti cu venituri de peste 10 mil. euro, în faza de creştere accelerată. Sperăm să închidem prima tranzacţie din reg
- ZF IT Generation. Start-up Update. Octavian Dumitrescu, CEO Dyver.ai: În 2025 ne-am axat pe produs, nu pe vânzări. Vrem să ajungem la un sistem în care clientul ne „aruncă“ datele şi în câteva secunde primeşte conţinutul
- ZF IT Generation. Start-up Pitch. Cristian Rădulescu şi Daniel Gorgan, fondatorii MedRadar, aplicaţia care arată stocurile din 3.000 de farmacii: Căutăm o finanţare de 200.000-300.000 de euro pentru extindere regională şi a construi un „companion digital
- ZF IT Generation. Eusediu Margasoiu, cofondator Feexers, despre lecţiile învăţate după eşecul proiectului său - gândit ca „un Uber pentru servicii în casă“: „Am construit răspunsul perfect la întrebarea greşită“