#trebuiesarepornimbusinessul. Comdata angajează 420 de oameni într-un nou centru de servicii. Noii angajaţi vor lucra în clădirea de birouri The Light din zona Cotroceni din Capitală şi vor primi ca beneficiu abonamente la Netflix

16 apr 2020 Autor: Adelina Mihai

Comdata Group, un jucător din sectorul serviciilor de externalizare deţinut de grupul american Carlyle, deschide un centru de servicii nou în Bucureşti, unde va angaja 420 de persoane. Noua divizie – Comdata International Division – va deveni operaţională în luna mai în România.

„Planul este ca până la finalul lui 2021 să deschidem 420 de noi locuri de muncă. Noii angajaţi vor lucra în clădirea The Light din zona Cotroceni, unde am închiriat două etaje. Pe lângă bonusurile de performanţă şi alte beneficii cum sunt bonurile de masă, angajaţii vor beneficia aici de asigurare medicală Regina Maria, vor avea un abonament la sala de sport din clădire şi vor avea inclus în pachetul de beneficii un abonament gratuit la Netflix“, a explicat Monica Butea, Head of Comdata International Division în România.

Pe durata restricţiilor generate de coronavirus, angajările se fac prin interviuri video, iar noii angajaţi vor lucra de acasă. Compania caută vorbitori de limbi străine care să preia solicitările venite din partea clienţilor unei companii de asigurări, într-o primă etapă. Grupul a ales Bucureştiul pentru noul centru de servicii pentru că în Capitală se găsesc mulţi candidaţi cu experienţă în domeniul serviciilor de externalizare (business process outsourcing şi shared service centres), atât ca agenţi, cât şi ca manageri.

În România, Comdata Group mai are o entitate, Comdata România, un call center care are 2.000 de angajaţi în şase oraşe.

La nivel internaţional, Comdata Group – care are sediul central în Milano - are 50.000 de salariaţi în 22 de ţări şi în 2018 a avut venituri totale de 1 miliard de euro.

România a devenit o destinaţie preferată pentru investitorii din domeniul centrelor de servicii în anii de după criza financiară din 2008. Costurile mai mici cu forţa de muncă faţă de Occident, infrastructura IT bună şi abilitatea românilor de a vorbi mai multe limbi străine au fost printre factorii cei mai importanţi. Astăzi, în centrele de servicii din toată ţara lucrează peste 130.000 de oameni. Companiile din acest domeniu continuă angajările, în plină criză. Recent, şi compania Computer Generated Solutions a anunţat că vrea să mai angajeze peste 400 de oameni pe plan local. 

 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 17.04.2020

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.