Travelminit.ro: 4 din 10 români oferă feedback hotelului unde sunt cazaţi. Mâncarea, punctul critic al cazărilor din România 
	
	
	 
Turiştii români sunt din ce în ce mai exigenţi atunci când vine vorba despre alegerea hotelului pentru petrecerea sărbătorilor de iarnă sau a vacanţelor, iar 4 din 10 dau feedback...
				Testează abonamentul ZF Corporate
	Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
	
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
		- Grafic: Evoluţia coeficientul Gini în România, în perioada 2015 - 2024
 - Dragoş Damian, Terapia Cluj: Sorin Grindeanu, Ilie Bolojan, Dominic Fritz şi Hunor Kelemen, iată ce vă propun pentru luna noiembrie. Domnilor, hai să rupem ritmul, hai să îngropăm toate scandalurile, hai să vorbim românilor despre Salam Săsesc, Caşcaval d
 - De ce investitorii îşi închid businessurile şi pleacă: Dacă tot sistemul politic care conduce România de sus până jos şi-ar mai reduce puterea birocratică şi fanariotă, companiile private, businessul şi economia ar face mai multe investiţii, ar fi mai com
 - Grafic: Radiografia pieţei de mezeluri
 - Fiecare companie trebuie să îşi clădească sistemul de guvernanţă potrivit. Implementarea acestui sistem vine mai uşor dacă şi cultura organizaţiei este clară, iar valorile sunt însuşite de oameni