Surse: Grupul olandez FrieslandCampina, proprietarul celui mai cunoscut brand de lapte, Napolact, vrea să vândă afacerea din România. De cealaltă parte, Sole Mizo din Ungaria, în spatele căreia se află Sandor Csanyi, ar fi cel mai interesat cumpărător
Grupul olandez FrieslandCampina, care deţine brandul Napolact, unul dintre cele mai puternice branduri din sectorul lactatelor, vrea să vândă operaţiunile de pe plan local, conform surselor...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Roxana Băbătie, Head of Domestic Sales, managing the channels of Field Sales and Major Accounts în cadrul Cargus: În prezent avem un procent de sub 10% volume zilnice de la selleri din China. Am ajuns inclusiv la discuţii de a limita volumul pe care îl pr
- Corinthia Grand Hôtel du Boulevard, mult aşteptatul hotel de cinci stele din centrul Bucureştiului, o clădire simbol a oraşului, se va deschide începând cu 24 martie. Preţurile pornesc de la 580 euro şi ajung până la 2.500 euro pentru o noapte de cazare
- Lucian Baltaru, CEO, Sameday: Continuăm în 2025 să extindem reţeaua într-un mod accelerat. Păstrăm nivelul de investiţii la 50-60 de milioane de euro pe an
- Doina Vîlceanu, director de marketing, Content Speed: Următorul nivel e digitalizarea comerţului B2B – tot ce înseamnă distribuţie. B2C a ajuns la 6 mii de miliarde şi B2B e la 20-25 mii de miliarde de dolari. În B2B sunt cifrele mari şi avem nevoie de fu
- Stejara Pircan, Senior VP eMAG România, Bulgaria şi Ungaria: În prezent, 80% din traducerile produselor sunt făcute automat folosind AI. Un seller român care îşi listează gama de produse în Bulgaria şi în Ungaria adaugă circa 15% la vânzări pe fiecare di