O lume auto cu susul în jos: Porsche a devenit „ruda săracă” în faţa strălucitoarei Skoda. Brandul de volum produce acum semnificativ mai mulţi bani pentru grupul VAG decât Porsche, care vinde maşini de lux, şi marje mai mari decât Audi, cândva un etalon al maşinilor premium
Unul dintre indicatorii că industria auto trece printr-o schimbare masivă este atunci când un brand faimos pentru vehiculele sale practice şi accesibile câştigă mult mai mulţi bani decât...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Obligativitatea reducerii deficitului bugetar ridică două întrebări esenţiale: de unde mai reduci cheltuielile şi cum stimulezi veniturile la o creştere economică de sub 1%
- Listarea Hidroelectrica a fost considerată un moment epocal pentru businessul românesc însă ce folos aduce modului în care sunt gestionate barajele, „diamantele hidro“ ale României? Cum am ajuns să nu fim în stare nici să ştim să curăţăm ce au construit i
- Sorin Pâslaru, ZF: Oare nu ar fi fost normal ca ministrul mediului să meargă la Câmpina sau o altă localitate din Prahova fără apă şi să nu plece de acolo până nu se rezolvă problema? Datoria publică ar trebui să fie 120% din PIB dacă s-ar include toate d
- Capitala, metropola care generează un sfert din economia naţională, îşi va alege duminică noul primar. Traficul şi spaţiile verzi insuficiente, probleme cronice ale Bucureştiului, încă aşteaptă să fie rezolvate
- Iulian Anghel, ZF: Obligativitatea reducerii deficitului bugetar ridică două întrebări esenţiale: de unde mai reduci cheltuielile şi cum stimulezi veniturile la o creştere economică de sub 1%