O lume auto cu susul în jos: Porsche a devenit „ruda săracă” în faţa strălucitoarei Skoda. Brandul de volum produce acum semnificativ mai mulţi bani pentru grupul VAG decât Porsche, care vinde maşini de lux, şi marje mai mari decât Audi, cândva un etalon al maşinilor premium

Unul dintre indicatorii că industria auto trece printr-o schimbare masivă este atunci când un brand faimos pentru vehiculele sale practice şi accesibile câştigă mult mai mulţi bani decât...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.