UPDATE. Tranzacţia anunţată de ZF, confirmată. Grupul german Schwarz, care deţine Kaufland şi Lidl, pe ultima sută de metri să preia La Cocoş, primul retailer român care a depăşit pragul de 1 mld. lei cifră de afaceri
UPDATE. Tranzacţia anunţată de ZF, confirmată printr-un anunţ al grupului Schwarz: ”Companiile din Grupul Schwarz intenţionează să preia majoritatea acţiunilor companiei...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ce planuri are grupul Cris-Tim, o poveste începută în urmă cu 33 de ani, cu doar 700 de dolari şi un magazine de 12 mp în Bucureşti? Radu Timiş Sr. şi Radu Timiş Jr. povestesc despre investiţii, achiziţii şi dezvoltare. „Ne ţinem de vis – un business pent
- Bursă. Listarea Cris-Tim la Bursa de Valori, asaltată de investitorii de retail: ordine de 3 mld. lei, adică 600 mil. euro, în zilele cu discount. Subscriere record de 4.147%. Până acum. Se menţine apetitul şi după listare?
- Comerţul, sănătatea şi construcţiile au apăsat cel mai tare pedala de acceleraţie în recrutare în ultimul an
- Gen Z TALKS. Alessia Constantinescu, 17 ani: Nu putem îmbunătăţi nimic dacă noi plecăm definitiv de aici. În şcoli se vorbeşte prea puţin despre economie, finanţe personale sau antreprenoriat, deşi sunt lucruri care ne influenţează zilnic viaţa
- Sorin Pâslaru, ZF: Listarea Cris-Tim arată ce „foame“ are pentru plasamente interesante capitalul local, dar şi ce „foame“ are industria alimentară pentru finanţare şi extindere