De la 5 milioane de pasageri şi locul 2 în piaţa locală, Blue Air s-a prăbuşit şi intră în faliment. ZF vă prezintă 30 de momente cheie din viaţa primei companii aeriene din România cu capital integral privat care a trecut prin restructurări, schimbări de acţionariat, echipe de management, finanţări uriaşe într-un carusel care se termină după 21 de ani
Compania aerienă low-cost Blue Air a intrat în faliment, în condiţiile în care nici conducerea operatorului aerian, nici acţionarul majoritar, statul român, nu au reuşit să atragă un...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- METRO reia expansiunea în cash&carry după mai bine de zece ani şi vrea încă trei magazine
- Electryphy, un brand românesc de echipamente sportive pentru tenis lansat în iunie de doi antreprenori, vrea să facă deja primii paşi în afara ţării
- Cel mai mare service de remorci din ţară, cu 115 angajaţi: Venitul unui mecanic ajunge la 7.000-8.000 de lei net lunar, dar găsim greu meseriaşi, am adus cinci din Iran
- Gigantul polonez InPost achiziţionează Sending din Spania pentru a-şi extinde reţeaua iberică
- Franţa are o agenţie care sprijină agricultura ecologică şi 1 euro investit aduce 4 euro în economie. România vrea să facă o agenţie similară, iar legislaţia există încă din 2019