Criză fără precedent în Germania: Piaţa forţei de muncă a ţării suferă de o „moarte prin o mie de tăieturi”. În industrie nu se mai găsesc joburi bine plătite, giganţii auto precum VW, BMW şi Mercedes dau afară pe capete, iar Volkswagen vorbeşte despre primele închideri de fabrici în Germania din istoria de 87 de ani a companiei
Acapararea post-pandemică a forţei de muncă şi normele stricte de protecţie a angajaţilor maschează schimbări îngrijorătoare pe piaţa germană a locurilor de muncă bine plătite din...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Nouă companii au intrat în cursa pentru proiectarea noului terminal de la Otopeni. Contractul se ridică la 40 de milioane de euro
- Aplicaţia zilei: Transit - Autobuz, Metrou, Tram
- Industria pare că-şi revine după ani de scădere: producţia creşte, cifra de afaceri creşte, comenzile noi cresc
- Dragoş Damian, Terapia Cluj: Nicuşor Dan, ţie nu iţi e ciuda când vezi că nemţii de la Bayerische Motoren Werke deschid pe 26 septembrie o fabrică de 2 miliarde de Euro în Ungaria, la Debrecen? Eu mor de ciudă! Toţi şoferii de Bayerische Motoren Werke din
- Grafic: Evoluţia producţiei de automobile Dacia şi Ford între 2022 şi 2025