Valvis a făcut cu îmbuteliatorul Aqua Carpatica un profit de 10 mil. euro în 2016

25 apr 2017 Autor: Mădălina Panaete

Compania Carpathian Springs, care îmbuteliază apa minerală naturală sub brandul Aqua Carpatica, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 154,8 mil. lei (circa 34 mil. euro), în creştere cu 55% faţă de anul precedent, arată datele publice de pe site-ul Ministerului de Finanţe.

De asemenea, producătorul a realizat un profit net de 41,5 mil. lei (9,3 mil. euro), de şapte ori mai mari faţă de nivelul anului precedent. Astfel, marja profitului net s-a ridicat la 27%, una dintre cele mai mari din sectorul bunurilor de larg consum.

Carpathian Springs reflectă exclusiv pro­ducţia brandului Aqua Carpati­ca. Carpathian Springs vinde apoi către Valvis Holding Distribution. Aceasta din urmă este cea care vinde către re­taileri, parteneri de ex­port sau ju­că­tori HoReCa, con­form infor­maţiilor furnizate an­te­rior de către Jean Valvis, antre­pre­norul care a pus bazele Aqua Carpa­tica şi care l-a dus chiar şi în SUA, Marea Britanie şi Japo­nia. Jean Valvis este omul care a creat şi apa minerală Dorna, vân­dută în 2002 către gigantul Coca-Cola HBC.

El spunea că în 2015 brandul Aqua Carpatica a avut vânzări de 40 de milioane de euro.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 26.04.2017

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.