Smithfield, cel mai mare producător de carne de porc, afaceri de 1,2 mld. lei în 2019, plus 43%

26 mai 2020 Autor: Mădălina Panaete

Smithfield România, cel mai mare jucător de pe piaţa de carne de porc, a raportat în 2019 o cifră de afaceri de 1,24 miliarde de lei (262 mil. euro), în creştere cu 43% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe. Smithfield România este societatea rezultată în urma fuziunii cu Smithfield Prod, fuziune anunţată în 2017 la Registrul Comerţului. Smithfield România a absorbit atunci Smithfield Prod, care în 2017 (ultimul an în care compania a raportat afaceri la Ministerul de Finanţe) a avut un rulaj de 1,1 mld. lei.

Smithfield România are ca obiectiv principal producţia şi conservarea cărnii, însă înglobează şi activitatea de creştere a porcilor. Conform datelor furnizate anterior de companie, Smithfield România este o companie care activează în sistem integrat, formată din Divizia Ferme – Creştere Animale şi Divizia Carne Proaspătă. Operaţiunile companiei includ 47 de ferme şi fabrici de nutreţuri combinate, care deservesc abatorul din judeţul Timiş, cu o capacitate de 1,3 milioane de porci comerciali/an. Pe întreg lanţul de producţie (de la fermă şi până la abator), Smithfield numără peste 2.500 de angajaţi.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 27.05.2020

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.