Românii au cheltuit 3 mld. euro în 2019 în magazinele de discount. Vânzările s-au triplat în mai puţin de 10 ani. Pe piaţa locală sunt peste 500 de magazine cu preţuri mici operate de Lidl, Penny şi Supeco (un concept al Carrefour)
Vânzările magazinelor de discount s-au triplat la aproape 3 mld. euro în mai puţin de un deceniu, avansul rapid fiind susţinut pe de-o parte de expansiunea pe măsură, iar pe de alta de...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Investitorii salută pachetul fiscal al premierului Bolojan de majorare de taxe, în pofida tensiunilor din ţară: costurile de împrumut scad, bursa creşte, leul rămâne stabil
- Mobexpert a deschis un magazin de 10.000 mp după o investiţie de 10 mil. euro în zona Pallady din Bucureşti. „Noi, românii, putem să facem lucrurile cel puţin la fel de bine cum pot şi retailerii internaţionali.“
- Transylvania Invest, trader de cereale cu capital românesc, a intrat în concordat preventiv. „Avem un plan de restructurare şi suntem optimişti în evoluţia societăţii noastre.“
- Cum a fost piaţa de telecom în 2024 pentru cei mai mari patru jucători din industrie
- Cea mai mare diferenţă faţă de ultima ajustare fiscală din 2010: Companiile locale au un grad mult mai mic de îndatorare, în timp ce băncile au un raport credite/depozite de 68%