Reţelele surori Kaufland şi Lidl „mănâncă“ peste 20% din tot comerţul alimentar din România după ce afacerile cumulate au sărit de 20 mld. lei
♦ Grupul german Schwarz deţine în România două reţele aflate în top trei jucători din comerţul alimentar, mai exact Kaufland, care este şi liderul pieţei, şi Lidl, care ocupă...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- CEC Bank pentru afaceri româneşti. Cosmin Ghiţă, director general, Nuclearelectrica: Nu ne permitem să nu mergem mai departe cu energia nucleară. Lucrările majore sunt un stimulent extraordinar pentru economie
- Anuarul ZF Top 100 cele mai valoroase companii din România împlineşte 20 de ani: În două decenii, valoarea companiilor din top 100 s-a dublat, timp în care PIB-ul a crescut de mai bine de 3,5 ori. Sunt companiile româneşti subevaluate?
- Roxana Mînzatu, vicepreşedinta executivă a CE: decalajele regionale şi provocările pieţei muncii cer reforme rapide în programele de fonduri europene
- România, în top 10 în UE la producţia de lapte, materie primă, şi în afara lui la producţia de iaurt şi brânză. „Ne salvează“ importuri de 1,1 mld. euro de lapte şi produse lactate
- Alexandru Ciuncan, şeful UNSAR: Estimăm că piaţa asigurărilor voluntare de sănătate va depăşi, la nivel pur cantitativ, 1,2 miliarde de lei la finalul acestui an