Philippe Besadoux, Kenvelo: Paradoxal, românii cheltuie mai mulţi bani pe haine deşi au salarii mai mici decât în alte ţări din regiune

13 iun 2019 Autor: Cristina Rosca

România este un paradis pentru retaileri dat fiind că local consumatorii alocă sume mai mari pentru shopping de haine şi pantofi decât cehii sau polonezii în pofida faptului că salariile sunt la jumătate. „Este un fapt. Românii consumă mai mult decât vecinii din regiune. Dacă te duci în Cehia, Polonia, Slovenia şi alte ţări est-europene, nu este ca aici. Ce nu pot înţelege este de ce românii cheltuie mai mulţi bani pe textile deşi au salarii mai mici decât alte ţări din regiune. Este un paradis pentru retail“, spune Philippe Besadoux, CEO al grupului de modă Montecristo. Grupul deţine pe plan local brandurile Kenvelo, Lee Cooper, Tom Tailor, Timeout şi Only. Cele cinci mărci au în România în total circa 140 de magazine. 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 14.06.2019

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.