O surpriză imensă: ING Group lansează platforma de discount DealWise. “Suntem primul asemenea business ING Bank NV în România, iar asta este de două ori un lucru bun.”

7 iul 2020 Autor: Cristina Roşca

ING, a patra cea mai importantă bancă din România după active, a lansat platforma online de shopping DealWise, făcându-şi astfel intrarea în comerţul de modă. Momentan, printre produsele vândute pe platforma de tip marketplace se numără atât echipamente sportive şi haine, cât şi articole de îngrijire sau jucării. Unele oferte sunt disponibile direct în aplicaţie pe când în cazul altora eşti trimis direct pe site-ul retailerilor precum Zara sau Mango.

„Suntem o inovaţie a ING Bank NV. Asta înseamnă că avem în spate forţa şi stabilitatea unei bănci, dar flexibilitatea şi viteza unui start-up. Suntem primul asemenea business ING Bank NV în Romania, iar asta e de două ori un lucru bun: o dată, pentru că banii şi datele tale beneficiază de siguranţa unei bănci. Apoi, pentru că avem insighturile locale (...)“, potrivit site-ului DealWise. Reprezentanţii ING şi DealWise nu au răspuns până la închiderea ediţiei la întrebările ZF.

Banca avea deja un bazar de oferte pentru clienţi, însă aceştia puteau prin intermediul seviciului doar să accese­ze o serie de reduceri şi oferte.

Aici compania avea peste 100 de parteneri precum Flanco, elefant.ro, Happy Tour, Otter sau Hervis.

Acum, prin platforma DealWise ai în continuare acces la o serie de promoţii şi dealuri, dar poţi totodată cumpăra.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 08.07.2020

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.