Antreprenori locali

Nadenka, o companie din Braşov face afaceri de 60 mil. lei cu covrigii Gigi şi cinci fast-food-uri

20 aug 2018 Autor: Cristina Rosca

Compania Nadenka din judeţul Braşov operează o reţea de 43 de covrigării sub brandul Gigi, cinci localuri de tip fast-food sub marca Panini şi o donuterie. Grupul a ob­ţi­nut în 2017 afaceri de aproape 60 mil. lei şi o marjă netă de pro­fit de 10% cu peste 630 de salariaţi. Compania ce a fost fon­dată în 2014 şi-a majorat businessul uşor faţă de 2016, cu doar 3%.

După cifra de afaceri din 2017, compania Naden­ka din Braşov este al patrulea cel mai mare jucător de pe pia­ţa de restaurante, arată datele de la Registrul Comerţului.

Compania Nadenka din Braşov este deţinută de antreprenorii Monika Maria Coca şi Sebastian Coca. Cei doi antreprenori au pariat pe două direcţii de business care au câştigat mult teren în ultimii ani - covrigăriile şi fast-food-urile. Ei au investit şi într-un lanţ de donuterii, însă o parte au fost închise, între timp fiind operaţională o singură unitate în Braşov.

La scurtă vreme după venirea crizei financiare care i-a determinat pe mulţi români să îşi raţionalizeze bugetele, printre primele cheltuieli tăiate de pe listă au fost cele considerate „de răsfăţ“ precum ieşitul la restaurant.

De alfel, în primii ani de criză mai mulţi executivi au spus că mulţi consumatori au făcut o trecere dinspre restaurantele clasice spre cele de tip fast-food sau shaormerie şi dinspre acestea spre covrigării.

 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 21.08.2018

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.