Medicover, al treilea operator medical privat, vrea să se dezvolte prin achiziţii în afara Bucureştiului

20 feb 2020 Autor: Georgiana Mihalache

Subsidiara suedezilor pe piaţa locală a ajuns la 60 mil. euro în 2019 doar din divizia de servicii medicale, plus 45%.

Radu Gorduza Lupu, directorul general al Medicover România, al treilea jucător din piaţa privată de sănătate, vrea să ducă operatorul privat într-o nouă etapă de dezvoltare, bazată pe achiziţii, la trei luni de când a preluat conducerea companiei.

„Cred că Medicover ar trebui să îşi întărească prezenţa în ţară, deci în afara Bucureştiului. Spre deosebire de ceilalţi jucători, Medicover s-a concentrat pe zona Capitalei şi pe oraşele mari universitare. Cred că ar trebui să meargă în toate capitalele de judeţ în timp, în ani de zile. Aceasta este una dintre priorităţile geografice, e o saturaţie destul de mare în servicii medicale private în oraşele mari“, a spus Radu Gorduza Lupu, într-un interviu pentru ZF.

Divizia de servicii medicale a Medicover, clinici şi spitale a ajuns la peste 59 mil. euro în 2019, în creştere cu 45%.

Motoarele creşterii sunt legate de consolidarea în business a achiziţiilor făcute de operator în ultimii ani. Compania suedeză mai deţine şi divizia de laboratoare şi centre de analize Synevo, care a înregistrat acelaşi nivel la afaceri, de peste 59 mil. euro, în creştere cu 12%.

Cel mai mare jucător din piaţa privată de sănătate este MedLife, urmat de Regina Maria şi Medicover.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 21.02.2020

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.