McDonald’s: Avansul businessului în S1/2019 se datorează creşterii numărului de clienţi şi a numărului de comenzi în restaurante

29 iul 2019 Autor: Cristina Rosca

Lanţul american de resturante de tip fast-food McDonald’s a deschis în prima parte a lui 2019 un singur local nou, însă are bugetate alte şase până la final de an.

Cu deschiderile planificate în 2019 reţeaua McDonald’s se duce spre 85 de restaurante, conform calculelor ZF, acestea urmând să acopere cele mai importante oraşe ale ţării.

Investiţiile totale ale McDonald’s depăşesc 800 de milioane de lei în cei 24 ani de când compania a deschis primul restaurant din România, cei mai mulţi bani mergând către deschideri. „La începutul lunii iulie am început seria inaugurărilor de restaurante McDonald’s pentru anul 2019, prin cel deschis în centrul comercial Electroputere din Craiova, ocazie cu care am creat 36 de noi locuri de muncă“, spune Daniel Boaje, CEO şi acţionarul minoritar al companiei.

Cel mai puternic restaurant pe care îl are în România lanţul american de restaurante de tip fast-food McDonald’s este cel de tip drive-thru din cartierul Dristor din Capitală, conform surselor din piaţă. Acesta are vânzări de 6-7 mil. euro, potrivit estimărilor ZF.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 30.07.2019

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.