Mădălina Cocan, Lăptăria cu Caimac: Este loc în piaţă pentru dezvoltarea brandurilor româneşti. Brandul Lăptăria cu Caimac a fost lansat pe piaţă în iunie 2018 şi concurează pe o piaţă controlată la vârf de Lactalis, Danone sau FrieslandCampina
Mădălina Cocan, cofondator al Milkfarm (brandul Lăptăria cu Caimac), afirmă că sunt puţine domenii suprasaturate în piaţa locală şi că este loc pentru dezvoltarea businessurilor...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Inflaţia din ultimii doi ani schimbă formatele de magazine şi îi determină pe retaileri să pună pe piaţă formatul hard-discount
- Florin Georgescu, BNR: Suntem pe ultimul loc în UE la intermedierea financiară, dar indicatorii de soliditate financiară şi profitabilitate ai băncilor din România sunt peste mediile UE
- S-a aşternut liniştea peste digitalizarea IMM-urilor non-IT: „Calculatoarele pe care le-am trecut în ofertele iniţiale sunt deja de generaţie veche“
- Cristian Rusu vrea să relanseze Rus Savitar, pe care l-a răscumpărat: Ajungem la break-even şi apoi reluăm creşterea
- Industria locală de asset management, intrări nete de 578 de milioane de lei în martie, cea mai bună evoluţie lunară din ultimii trei ani