Mădălina Cocan, Lăptăria cu Caimac: Este loc în piaţă pentru dezvoltarea brandurilor româneşti. Brandul Lăptăria cu Caimac a fost lansat pe piaţă în iunie 2018 şi concurează pe o piaţă controlată la vârf de Lactalis, Danone sau FrieslandCampina

29 oct 2019 Autor: Ramona Cornea

Mădălina Cocan, cofondator al Milkfarm (brandul Lăptăria cu Caimac), afirmă că sunt puţine domenii suprasaturate în piaţa locală şi că este loc pentru dezvoltarea businessurilor româneşti care vin cu un produs bun, adaptat unui segment de piaţă bine identificat. „Cred că sunt foarte puţine domenii în piaţa românescă care sunt suprasaturate, cred că este loc în toate dacă vrei să te diferenţiezi şi să nu urmezi un drum bătătorit. Este loc în foarte multe domenii aglomerate şi competitive dacă vii cu o diferenţiere corectă, cu un produs bun, adaptat unui anumit segment de piaţă pe care îl identifici. Nu ni s-a părut că nu este loc în lactate, ci credem că mai au loc şi alţii să vină, în afară de noi“,  a declarat Mădălina Cocan în cadrul conferinţei ZF Branduri Româneşti 2019.

Produsele Lăptăria cu Caimac sunt distribuite în prezent în peste 600 de magazine, iar acţionarii iau în calcul inclusiv ieşirea pe pieţele externe. Brandul reprezintă continuarea unui business din agricultură început de Agroserv Măriuţa, din Drăgoeşti, judeţul Ialomiţa, o companie care include astăzi ferma şi fabrica de lactate. În 2018, compania Agroserv Măriuţa a finalizat cu afaceri de aproape 10 milioane de euro.

 

 

 

 

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 30.10.2019

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.