Lidl: Marca proprie Cămara Noastră, cu produse exclusiv „made in Romania“, a ajuns de la 43 la 200 de produse

14 aug 2019 Autor: Cristina Rosca

Grupul german Lidl, intrat oficial pe piaţa locală în 2011 prin preluarea magazinelor Plus Discount, are peste 1.800 de produse la raft, iar 80% sunt marcă privată.

Prin comparaţie, mărcile proprii ale retailerilor au ajuns la finalul anului trecut în România la o cotă de piaţă de 16,5% în totalul vânzărilor FMCG după ce au câştigat un punct procentual faţă de 2017, conform datelor companiei de cercetare de piaţă GfK. „Mărcile private au câştigat din ce în ce mai mult încrederea consumatorilor (...). În timp, credem că se va menţine orientarea consumatorilor către produse româneşti şi de tip convenience, precum şi preferinţa din ce în ce mai mare pentru produse bio“, spun oficialii Lidl.

În acest context, nemţii au lansat şi un brand propriu umbrelă - Cămara Noastră - sub care listează doar produse „made in Romania“. Totodată, Lidl anunţă că va lărgi sortimentul de produse marcă proprie fabricate în România, sub care acum se dezvoltă mezeluri şi preparate din carne, brânzeturi, conserve şi dulciuri.

„Gama marcă proprie Cămara Noastră ce cuprinde produse 100% româneşti, dezvoltate exclusiv de furnizori locali, a fost la început doar o promoţie in & out în timpul primei Săptămâni Româneşti (săptămână tematică în cadrul reţelei Lidl - n.red.). (...) Am extins gama şi am ajuns de la 43 de articole la momentul lansării la peste 200 în prezent“, spun oficialii Lidl.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 15.08.2019

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.