Jean Valvis, AQUA Carpatica: „Dacă vrei să clădeşti un brand puternic, bagă-l în seamă pe consumator“. „Nu luaţi exemplul unor companii arogante care cred că ştiu tot.“

18 oct 2018 Autor: Cristina Bellu

Brandingul nu mai poate exista astăzi fără interac­ţiu­nea directă cu cei cărora li se adresează, schimbul de idei dintre cele două tabere ducând întotdeauna la dez­voltarea şi perfecţionarea produsului.

„Dacă vreţi să construiţi un brand, băgaţi în seamă con­sumatorul şi puneţi-l să dialogheze cu dumnea­voastră. Nu luaţi exemplul unor companii arogante care cred că ştiu tot şi care, pentru a-şi promova produsul, aruncă în piaţă un mesaj fără a ţine cont de ecourile venite de la consumatori“, a spus Jean Valvis, antre­prenorul care în urmă cu circa opt ani a lansat brandul de apă minerală AQUA Carpatica.

El a fost prezent în cadrul eveni­men­tului „Branduri româneşti. 100 de ani made in Romania“, organizat de Ziarul Financiar.

Astăzi AQUA Carpatica este prezentă în peste 12 ţări de pe toate continentele, precum SUA, Japonia, Australia, China, Emiratele Arabe Unite, Arabia Sau­dită, Israel, Rusia, Moldova, Spania, Germania şi Marea Britanie, conform celor mai recente date.

Brandul AQUA Carpatica este îmbuteliat de societatea Carpathian Springs, care a realizat în 2017 o cifră de afaceri de 186 de milioane de lei (peste 41 mil. euro), în creştere cu 20% faţă de anul precedent.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 19.10.2018

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.