Cine a ieşit pe plus? Platformele de livrare la domiciliu au funcţionat cu motoarele turate la maximum în ultimele luni în care pandemia a redus industria de restaurante doar la a găti mâncare pentru acasă
♦ Piaţa platformelor de livrări de mâncare este estimată de ZF la 10-15 milioane de lei ♦ Principalii jucători sunt Glovo şi Foodpanda, însă vine puternic din urmă Tazz by eMAG,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Răzbunarea industriei? Salariile din Timiş le-au depăşit pe cele din Cluj. Timişul prinde elan şi faţă de Bucureşti: dacă în 2020 salariile din Capitală erau cu aproape 26% mai mari decât cele din Timiş, în 2024 diferenţa dintre cele două a ajuns la 12%.
- Atenţie, români: După pensionare standardul de viaţă scade brusc şi trebuie să economiseşti suplimentar cât timp munceşti
- Lecţii de Business. Ovidiu Şandor, Mulberry Development: Echipele trebuie să se vadă şi să lucreze cot la cot. Este o iluzie că suntem mai eficienţi de acasă
- Sfaturi după criza din IT care a creat haos în întreaga lume: suflaţi şi-n iaurt când actualizaţi aplicaţiile pe PC-urile care vă ţin afacerea în picioare
- Business sportiv. Neodaciada, un producător de echipamente sportive din Cluj cu afaceri de 4 mil. lei, echipează anual 100 de săli de sport din şcoli