Grupul german Signal Iduna atacă piaţa de retail a asigurărilor de sănătate cu oferte de sub 200 de lei/lună pentru poliţele complete

23 apr 2019 Autor: Anelis Baciu

Creşterea alertă a pieţei de asigurări de sănătate din ultimii doi ani, precum şi preocuparea tot mai mare a românilor pentru sănătatea lor au convins tot mai mulţi asigurători să ia în calcul extinderea afacerilor cu poliţe de sănătate şi pe segmentul de retail. Cel mai nou nume intrat în competiţia pentru asigurarea sănătăţii românilor este Signal Iduna, companie germană cu afaceri totale de 6 mld. euro anual.

La nivel local Signal Iduna a început să vândă în această lună trei tipuri de asigurare de sănătate: o poliţă care acoperă serviciile medicale în cazul diagnosticării cu cancer, o asigurare cu acoperire în caz de spitalizare şi o poliţă completă care acoperă atât servicii ambulatorii, cât şi spitalizare şi intervenţii chirurgicale. Tarifele se situează sub 200 de lei pe lună în cazul asigurării complete, iar poliţele pot fi cumpărate direct de pe site-ul companiei, unde fiecare client poate face simulari de preţ în funcţie de produsul dorit.

De exemplu, pentru o persoană cu vârsta de 30 de ani asigurarea completă costă 143 de lei pe lună. Poliţa acoperă un număr nelimitat de consultaţii, investigaţii şi tratament, în timp ce în zona de spitalizare sunt acoperite servicii în limita a 90.000 de lei pe an.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 24.04.2019

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.