Franchise Connection 2019: Piaţa românească de francize a ajuns la 3,6 mld. euro şi 450 de concepte. „Vedem interes tot mai mare din partea antreprenorilor locali să iasă pe pieţele externe. Trebuie să gândiţi de la început la scară mare.“
Piaţa românească de francize s-a dezvoltat constant în ultimii ani, atât prin concepte create local, cât şi prin branduri internaţionale, ajungând de la 1,6 miliarde euro în 2014 la...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- 25 de evenimente pentru 2025: creşterea TVA şi a datoriei, fabrici noi, intrarea în Schengen, autostrada spre Moldova, o tranzacţie de 1 mld. euro, firmele româneşti cumpără în străinătate şi artificii pe bursă
- Anul curajului pentru antreprenorii români: 2025 a marcat cele mai multe tranzacţii şi ieşiri în afara ţării pentru afacerile autohtone
- George Copos, ANA Holding: Restaurantul Panoramic din Braşov este unul dintre cele patru restaurante din Europa amplasate în vârful muntelui
- Cum au avut loc cele mai importante negocieri dintre stat şi OMV Petrom la 20 de ani de la privatizare. Negocierile au fost complexe, s-au desfăşurat în România, pe o lungă perioadă, fără implicarea oficialilor austrieci.
- Finanţe personale. Cum să ne construim un portofoliu de economii eficient. Printr-o alocare echilibrată între active cu risc redus şi investiţii mai riscante, cu accent pe bursa locală şi pieţe externe