Coca-Cola HBC România: Sucurile cu zero zahăr şi apa au rate de creştere peste băuturile carbonatate

19 sep 2019 Autor: Iulian Tenchiu

Ritmul de creştere al vânzărilor Coca-Cola HBC în România s-a redus la jumătate, de la 11% în S1/2018 la 3-5% în prima jumătate din acest an.

Vânzările Coca-Cola HBC, care se ocupă de îm­bu­telierea şi distribuirea produselor pe plan local sub licenţa Coca-Cola şi The Coca-Cola Company, au înregistrat o creştere cuprinsă între 3 şi 5% în primul semestru al anu­lui 2018, cel mai scăzut ritm semestrial din ultimii patru ani.

„Pentru prima jumătate a anului 2019, la nivelul între­gului grup, România a a înregistrat o creştere de low sin­gle digit, cuprinsă între 3 şi 5% în termeni de volum“, a de­cla­rat Irina Ionescu, public affairs manager în cadrul unei con­ferinţe organizate de Coca-Cola, având ca temă im­pac­tul social-economic al sistemului Coca-Cola în România.

De cea mai puternică creştere s-a bucurat zona de băuturi cu 0 zahăr, dar şi apa, arată cele mai recente date ZF.

„Pentru prima jumătate a anului 2019, la nivelul întregului grup, România a a înregistrat o creştere de low single digit, cuprinsă între 3-5% în termeni de volum. Vânzările au crescut în particular pe partea de băuturi răcoritoare carbogazoase, pe partea de 0 zahăr vânzările au crescut serios, iarăşi am văzut o creştere foarte mare la apă“, a mai declarat Irina Ionescu.

Coca-Cola HBC România a avut în 2018 afaceri de 2,53 mld. lei (545 mil. euro) în 2018, mai mult cu 14% faţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 20.09.2019

Printeaza

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.