Conferinţa ERGO "Protecţia consumatorilor, transparenţă şi integritate în serviciile financiare"
Clienţii îşi doresc informaţii clare şi simple, mai puţină birocraţie şi nu mai vor prezentări agresive
Clienţii au nevoie de o informare clară şi de educaţie financiară, au spus ieri speakerii conferinţei „Protecţia consumatorilor: transparenţă şi integritate în servicii...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bilanţul celor cinci evenimente ZF/BRD – Buget 2021. Diversificarea, digitalizarea şi fondurile europene sunt cheile dezvoltării businessului în era postpandemie
- CNAIR a încheiat în 2020 contracte de achiziţie publică de peste 3,6 mld. lei. Cele mai mari trei au fost adjudecate de familia Umbrărescu
- Microberăriile şi cramele pot lua credite de până la 800.000 de euro prin Agro IMM Invest. „Ar fi bine să fie sprijiniţi producătorii, pentru că prin IMM Invest nu ne-am încadrat să luăm bani“
- BRK, singurul broker listat la Bursă, raliu de aproape 140% de la începutul anului pe o lichiditate medie zilnică de 80.000 de euro
- Cooperativa Agrolact Moldova din Galaţi a reînviat laptele la sticlă, după o investiţie de 6 mil. euro într-o fabrică în judeţul Bacău: „ Vrem să fie valorificat cu adevărat laptele românesc“. Primele produse sub brandul Huzur au ieşit pe poarta fabricii