Conferinţa ERGO "Protecţia consumatorilor, transparenţă şi integritate în serviciile financiare"
Clienţii îşi doresc informaţii clare şi simple, mai puţină birocraţie şi nu mai vor prezentări agresive
Clienţii au nevoie de o informare clară şi de educaţie financiară, au spus ieri speakerii conferinţei „Protecţia consumatorilor: transparenţă şi integritate în servicii...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- De 1 Mai, ziua Muncii, să-i premiem pe cei mici: microîntreprinderile, motorul tăcut al pieţei muncii, au creat 170.000 de locuri de muncă noi în ultimii cinci ani. Companiile mari au creat doar 37.000 de locuri de muncă noi în perioada 2019-2023, compani
- Oana Popescu, Humangest: În business, totul se transpune în bani. „Este foarte important să avem o relaţie bună cu banii, să-i gestionăm cu chibzuinţă.“
- UiPath a lansat noua sa platformă „revoluţionară“ care combină agenţi AI, roboţi software şi deciziile luate de oameni. Daniel Dines: Fiecare angajat va trebui să se adapteze pentru a lucra cu agenţi AI. Cu toţii ar trebui să fim entuziasmaţi şi îngrijora
- Dan Corbuţ, fondatorul Agroind Cauaceu şi fermier care lucrează 3.500 ha teren: Suntem mai ieftini decât Occidentul pentru că avem şi suprafaţă agricolă mai mare. Totuşi, valoarea terenului agricol creşte
- Procesatorul de peşte Alfredo Seafood investeşte 5-10 mil. euro la Marea Neagră pentru a-şi asigura o parte din materia primă. Compania a încheiat anul 2024 cu venituri de 133 mil. lei, plus 15%